gutbay

Standard

 

Sevgili okurlar yeri geldi 1500 kişi olduk yeri geldi 300 lakin sevdiniz beni biliyorum e az komik insan değilim lakin uzun zaman oldu komik şeyler paylaşamıyorum malum bi kps girdi işin içine tam o bitti bitti dediğime bakmayın atanamadım yazasıya kadar da neler yaptım neler şirket açıp şirket kapttım  hey gidim hey öle işte şimdide akademik oynuyorum akedemide bomlar yakında😀 velhasıl neden yazıyorum ben bunu bu bloktan maddi anlamda hiçbir gelir elde etmedim  bazen yorumlarda görüyorum para kaznıyon falan düzgün yap diyeni (bu kadar kaba demiyo tabi)keyfi yaptım anacım ben bunu keyfi hatta aslında kurarken ilk amaç keyfi değildi ünide bi ders için site hazırlamam gerekiyordu ordan başladım yani sonrasındada öyle arada girip yazdım paylaştım çizdim sonra bi gün bi baktım vohhov benim bloğu 1200 okuyo şok oldum tabi bende içine kapanık azcıkta pısırık insanım  bilişimci olmak bunu gerektiriyor hahah neyse ben gizliliği seviyom ya velhasıl gizliliğimi korumaya çalıştım ama bazen çenemi tutamayıp sölüyom “benim var ya bi bloğum var 1500 kişi okuyo 1800 ü bile gördüm yaa” artık yeni bi blok kuruyorum yazılarımdan falan çıkarım elbet karşınıza e bi zahmet beni bulun gavatar resmimi aynı kullanıcam yada yok ya ona benzer bişey kullanıcam şimdi resimlerden aratılırsam kolay bulunurum  ha iletişim eğer beni bulursanız mail atın bana size sürpriz hediyelerim olacak size  vallaha   si yu canlar esen kalın arivederçi gutbay ay bak böle yazıncada çok üzüldüm yaaaa

 

yeni blok  güne yayında😉 hemen arama😀

 

 

Bir Cevap Yazın

