Uzun zaman

Standard

Yine uzun zaman oldu yazmayali diyerek basliyorum cumlelerime evet cok uzun zaman oldu paylasim yapmayali hele yazmayali o kadar cok oldu ki yazmayi unuttugumdandir belki de yazmak guzel seydi aslinda oyle uzuuun uzun yazmak icini dokmek bazen bazen elestirmek bazende muzip sakalar yapmakti kendime yada hayata… bu arada noktalama ve imla kurallarina dikkat etmeye baslamak zorunda kaldim bu hic hos degil yazi yazarken muzik acayimda biraz ilham gelsin diyorum genc osman var bilen bilir onu dinliyeyim diyorum genc osman havasi cikiyor :)) eger dinlemediyseniz cok sey kaybettiniz sayin okur ha komik bisey anlatmak istiyorum karikatur sitesi burasi dram yazmamaliyim zaten herkesin kendine gore buyuk kucuk yada ole bi drami acisi var neyse uzattim yine ios un siri si andoidin de biseysi var gecen gece tam alarmi kurmak istiyorum acildi
vat vuc yu layk tudu ???
Kapatmaya calisiyorum kapanmiyor mubarek neyse klos diyorum yok neyse bole hosuma gitti baya konusmusum telefonla :)) cok hosmus deneyin derim en son telefon bana tirip atiyordu tabi gulmekten uyuyamadm ay dont vant sey diyorum telefonsa yu dont want sey se ay dont sey.

Oyle iste hayat kisa kuslar ucuyor
Ss

Bir Cevap Yazın

