Yeni Kutuphane

Standard

Hani hep diyorum ya her insan kitaptir diye bir onceki yazimda bahsetmistim kutuphane gibi biriyle tanistim diye evet bugun onun sayesinde fotograf sanatina biraz daha isindim , eskiden bir ilgim vardi aslinda severdim cekmeyi hele de cekinmeyi ama su elinde koca koca makinayla etrafta dolanan tipler tureyince sogudum neyse bugun profesyonel anlamda cekime sahit oldum ben cekmedim tabi ama havali biseymis yahu o treepot spot isigi ve adini unuttugum bir ton malzeme guzelmis  bu kutuphane kendini o kadar donatmiski yok yok artik acik aramaya basladim nerden vursam da o dalla ilgilenmemis olsa diye🙂  bende zaten insanlari konusturmayi dinlemeyi severim tabi dolu inslarla oyle izlesemde suan iyi iyi bu is umarim o makinali turetiklerden olmam amiiin …

Bir Cevap Yazın

