Emekli Hayatimdaki birkac dost

Standard

Evet emekli hayati yasadigim su gunlerde dusunuyorumda iyi dostlar biriktirdim ben su kadarcik omrumde iyiki varlar simdi size universitedeki dostlarimi uanlaticam ama bu aksam sadece ikisini biz 3 kisiydik ben keyfim ve tayfasi gibiydik adeta deli gibi mutlu olduk deli gibi gulduk hayatta yapmiycagim seyleri yaptik iyi gezdik ama nasil gezdik masada sarki soyledik mesela bu benim icin nirvanaya ulasmakti o gun piknige gittik basimizda erkek vardi korur kollar dedik meger bocekten korkuyomus o gun ogrendik tabi diger arkadsimda korkuyo tabi hani o dişi oldugundan biraz daha normal geliyo, kopeklerlemi karsilasmadik dereyemi dusmedik sıçana donduler yengeclede karsilastik tabi ama sukurki bocekleri seviyordum ( evimde hirlayan bocekle karsilasasiya kadar onu baska bir gun anlatirim ) velhasil boyle baya sefil olduk o gun , sonra paylanco olduk bi kisi fitlyatona iki kisi bide dolandirmaya kalktilar tabi cirkef damarlarim var cok sukur bir elin nesi var iki kisinin cirkefligi dedik aldik paramizi carsafli sakalli dedelere parfum sattik ya kolay sey dril yani bilen bilir tabi ardindan tum parayi yedik herhalde ne yaptik hatirlamiyorum en buyuk hayalim o paylanco olmakti o zamnlar bir depazarda birsey satmak ama digerini hala gerceklestiremedm hayalim de gecti zaten emekli hayati yasiyom ya hayal ne be ! bu arada universite dedim ama bu 3 lü grup son sinifta olustu ben zaten yatay gecisliyim sonradan geldim 3. Sinifa kadar selamimiz yoktu ne olduda proje grup arkadasim tarafindan ekildim ama nasil ezik buzuk proje arkadasi olsakmi diyorum cuma sonrasi dilencileriyle yarisirim ‘abi yolda kaldim bi yol parasi ‘ dercesine bu numarayada az kanmadim hani az para dokmedim taki daha fazla para versene diyenle karsilasiya kadar tobe tobe bak sinirlendim bi arkadsiminda dedigi gibi ” bi hatayi iki defa yapmam soyle uc bes kez yapmaliyim ki hata oldugunun farkina varayim ” oyleyim iste neyse bunlar medine dilencisi halimi gorduklerinden heralde aldilar beni gruba o gun once proje arkadasi olduk sonrada dostlugumuz gelisti ve her yaz gorusuruz bu yaz olmadi ama nasip subata insallah konferans konusma icin aylarca bekledigimiz zamanlar oldu buyudukce sorumluluklar artiyor tabi musait olmak zorlasiyor ama oyle bir dostlugumuz varki insallah hep boyle devam eder bu yaziyi yaziyorum cunku bu dostlarimdan biri blogumun sıkı takipcisi bakalim begenicekmisin ey dost  pampilipo caniko minnosto! atanaydim cicek gondericektin digeride siir yazicakti ama yeni is yerime bekliyorum artik cicegi …

Cok arkadsiniz olsun zarari olmaz insanlari sevin onlara deger verin sevgili okurlar ama dost kumbaraniza hicbir zaman kirmamak uzere birkac dost atmak lazim onlar iyigunde de kotu gundede yaninizda olur saf ve temiz bir sekilde hemde cikarsiz temiz tertemiz…

Takipci arkadsim oyle duzgun bir insanki dogru utanir gorse dalga gecicek birsey ariyorum bulamiyorum mesela ha buldum bayan leydi😉

Kulturparka gittik Bursada crazy dans var ama alaboranin anasi diyorum ben dagildik resmen deli gibi bagiriyoruz ki normal olan herkes bunu yapiyo arkasimin tepkisi ‘lutfen beni indirirmisiniz’ orada olup o ani yasamaliydiniz ….

 

Bu arada biriyle tanistim her insan kitaptir ama bu bildigin kutuphane ondan ogrendigim herseyi buraya yazicam gencler okuyunuz

Bir Cevap Yazın

