Alıntı

geçenlerde bir gün dershaneden çıkmış feleğim şaşmış bir vaziyette sıkış tepiş bir otobüste  zor zar bir yer bulup oturdum ve alık alık etrafıma bakarken şöyle bir konuşmaya şahit oldum😀

A:Abi KPSS ye girelim de atanalım bu yıl

B:Evet iyi fikir aslında 70 alsak atanırız

(hangi bölüm ki bunlar 70 alıp atanıcaklar elalem 70 alıyo atanıyo nerde adalet nerdee derken )

A:Evet ya atanırız da 70 nasıl alıcaz

B:ben gecen yıl girdim 72 aldım Oluuum

A:Nasıl aldın ya

B:Fizik tarih yaptım aldım vala

A:Hadi yaaa :O

Dangalak Diyemedim ya …

Bir Cevap Yazın

