UYAN ARTIK!

Standard

   Bu mudur yani daha düne kadar can ciğer olduğunuz arkadaşınızla dostunuzla bugun aynı masaya dahi oturmuyorsunuz neden?  Hatta ve hatta beni faceden sil diyorsunuz o ne ya “beni faceden sil” o nasıl  aptalca bir  cümledir?  Kurulan cümle aslında kişiyi ele veriyor.Bu cümleyi kuranlar bizi kurtaracaklar öyle mi?  yok efendim beni follow demiş yok dememiş yok siyasetten dolayı takibi bırakmış…..

Heeeeeey halk ! uyan ve kendine gel, ne yapıyorsun? Senin amacın ne? körü körüne bağlanmışsın aptalca 2 düşünceye başka seçim şansın yok A yada B şıkkı doğru yanıt ise yok,  2 tarafında verdiği zarar ortada herkes kendince haklı , herkes yalancı ve herkes bağnaz daha dün Şehitlerimiz için yürüyüş yapanlar şimdi Atatürk ve öcalanın resmini yan yana tutabiliyor bu mu vatan sevgisi? Bu mu insan sevgisi?  Şehitlerimizin ve Atamızın kemikleri sızım sızım sızlıyor emin olun! Hepimiz birbirimize girdik be!  DOĞRU ne biliyor musun dostum! yeniden bir araya gelmektir,karşılıklı SAYGI,  kardeşlik , sevgi ve barıştır doğru olan ve  bazıları amaçlarına ulaşmadan buna bir son vermektir!

Bir Cevap Yazın

