herşey değişir

Standard

mutlu olmak gerek ! sadece bugun değil her an için mutlu olmalı , yaşanacak o kadar çok şey var kı sahip olduğumuz birsürü şey….

bugün biriyle tanıştım  uzuuun uzun muhabbet ettik o kadar sıkılmadan dinledim ki her anından zevk aldım çok şey öğrendim hayatımızdaki her  insan ayrı bir romandır aslında ,bugünkü yeni romanım bana unuutuğum bazı değerleri hatırlattı yapmam gereken ve zorunda olduğum şeyleri ,hayatın kısa, hiçbir anı boşa geçirmemeyi ve üzülmek için hiçbir nedenimin olmadığımı hatırlattı yani hayatımı gözden geçirmemi sağladı Çok şükür ki mutluyum ve yeni bir romanım oldu her zaman gülümsemeniz dileğiyle unutmayın ki bir gülümseme dünyayı değiştirebilir (“gerçekten değiştirebilir harbiden hakikatten vallaha bak🙂    “)    :)

Bir Cevap Yazın

